Politica de rambursare

Cum pot returna un produs?

Dacă nu ești complet mulțumit de o achiziție, ai posibilitatea de a schimba sau returna produsul fără dificultate, gratuit, într-un termen de 90 zile de la achizitionare.i.

Pentru a returna un produs achiziționat de la noi, te rugăm să te loghezi în contul tău de client și să completezi formularul dedicat.

La 24-48 ore după completarea formularului, vei fi contactat de un agent al curierului care îți va prelua produsul pe care dorești să-l returnezi. Nu trebuie să faci nimic altceva decât să împachetezi bine produsul astfel încât acesta să nu fie deteriorat în timpul transportului. De asemenea, asigură-te că nu lipești AWB-ul pe cutia produsului. Nu uita să incluzi în colet o copie a Facturii Fiscale sau să completezi în formular Numărul Facturii Fiscale. 

Înainte de trimitere, te rugăm să verifici că produsul sau produsele respectă următoarele condiții:

  1. Te încadrezi în cele 14 zile calendaristice de la achiziția produsului pentru persoane fizice și 90 de zile pentru distribuitori sau saloane.

  2. Produsul este în starea în care l-ai primit, în ambalajul original nedeteriorat și cu toate accesoriile/ cadourile cu care a fost livrat.

  3. Produsul nu a fost folosit.

În cazul în care nu se îndeplinesc cele 3 condiții, returul va fi refuzat.

Timpul de soluționare al returului este de cel mult 4 zile lucrătoare de la predarea coletului către agentul Cargus, GLS, FAN Courier sau Sameday.

Vei fi contactat de unul dintre colegii noștri din Departamentul Service și Retur în cazul în care avem nevoie de mai multe informații pentru a prelucra returul.

Dorim să vă atragem atenția că nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă produsele care au  fost desigilate de consumator și  utilizate după desigilare (ex.: mașini de tuns, aparate de contur, shavere, orice produse care în urmă folosiri intră în contact cu pielea utilizatorului).